ALTANHYGGE

Min nabo har den hyggeligste altan, og specielt om aftenen når hun tænder lanterner og lyskæder, så ser det næsten helt fortryllende ud. Jeg har ladet mig inspirere af hendes altan, og tilsat lidt ekstra lækkerier. Hvis jeg vågnede i morgen og min altan så sådan ud, så ville jeg være en lykkelig kvinde. :) Lad os så håbe, at der snart bliver vejr til at sidde udenfor og nyde de lyse sommeraftener i godt selskab. Nedenfor har jeg lavet en prisliste for de viste ting:

Bænk: Ilva, kr. 1799, Tæpper: Karmameju, kr. 349 pr. stk, Puder fra By Nord fra kr. 519 pr. stk.,  Solcellelyskæde: Ikea, kr. 139, Krukkesæt: 799 kr., Bakkebord: kr. 1759, Lanterner: Ilva, kr. 499 pr. stk., Theglas: Ilva, kr. 39 pr. stk., Oliventræ: Ilva, kr. 699.

Dette indlæg blev udgivet i Ønsketing. Bogmærk permalinket.

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

