RAINY DAYS

Sikke dog et gråvejr vi har i dag. Jeg har haft min familie på besøg i denne weekend, og vi havde planlagt at tage i Tivoli i dag. Det blev dog aflyst, da den slags bare er sjovest når der er tørvejr. Men vi hyggede os nu alligevel, og tog i stedet i Torvehallerne og derefter i Illum og Magasin, som jo har udsalg for tiden. I går var vi inde og se Cirkusrevyen på Bakken, og det var rigtig underholdende. Da vi skulle hjem så vi, at der var et stort Sankt Hans bål nede ved vandet, nær Klampenborg station. Der var en masse fine både, som lå stille ude i vandet, og Annelouise fra X-faktor spillede nogle sange. Det var en fin afslutning på en god dag, og jeg tog naturligvis et billede af det til jer :-)

Familiehygge og kage hører jo sammen, så jeg havde kreeret denne lækre lagkage med mandelbunde med lag af hhv. hindbærcreme og hvid chokoladecreme, og overtrukket med hvid chokolade. Den var super lækker og sommerlig, og opskriften kommer på bloggen en af de nærmeste dage.

Håber at jeres weekend har været lige så god som min. Nu vil jeg tilbringe resten af søndagen med mere hygge og denne hvide the med jordbær og fløde-smag, som jeg købte i Torvehallerne i dag. Mmmm… :-)

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsting. Bogmærk permalinket.

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

