DIY: SPRAYMALING AF RAMMER OG DÅSER

Jeg har længe haft lyst til at male mine hvide rammer sorte, da de i så fald vil passe til resten af rammerne i lejligheden. Derfor gik jeg ud og købte en mat sort spraymaling til formålet. Da jeg skulle til at male rammerne, så jeg 3 tomme dåser, som jeg besluttede mig for at give en omgang maling. Mærkater og lim blev fjernet fra dåserne, og jeg prikkede hul i bunden af dem, da jeg tænkte at de kunne evt. bruges til krydderurter, som jo skal have dræn. Jeg synes nemlig altid at det er besværligt at finde noget at sætte de små persille- dild- og purløgsduske, som man køber i supermarkederne, i, så det ender altid med at de ligger og vælter rundt i vindueskarmen.

Sådan så rammer og dåser ud inden de blev malet:

Og sådan så de ud efter jeg havde været i gang med spraydåsen:

Dåserne kan jo bruges til lidt af hvert, og jeg tror jeg skal have en af dåserne ud på badeværelset, så jeg kan få lidt mere styr på mine pensler og eyelinere. Men det er ihvertfald en nem og billig måde at få styr på sine ting, hvad enten det er purløg eller makeup.

Nu vil jeg i gang med at sætte en masse vaske over, for når man begynder at vælge det tøj der ligger aller bagerst i klædeskabet, og som ikke har været brugt i over et år, ja så er det vist tid til at få vasket tøj – eller få ryddet ud i sit klædeskab ;-) Bagefter vil jeg forsøge at fremtrylle noget til den søde tand. Problemet er bare at jeg ikke har flere æg, og jeg orker næsten ikke at gå ned at handle ind bare for én ting. Så hvis der er nogen som har forslag til lækkerier der ikke kræver æg, så skriv endelig :-)

Dette indlæg blev udgivet i Bolig. Bogmærk permalinket.

Et svar til DIY: SPRAYMALING AF RAMMER OG DÅSER

  1. Pingback: Ram ind | La Cucina Nada

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

