“HJEMMELAVET” ISTHE

Da jeg var i Fakta forleden, så jeg disse thebreve fra Lipton, som er beregnet til isthe. Jeg elsker isthe, men hvis jeg skulle drikke det hver gang jeg fik lyst til det, så ville det hurtigt gå ud over pungen og badevægten. Så da jeg så denne pose, blev det hurtigt besluttet at den skulle bo hos mig. Efter at have smagt den vil jeg vurdere, at den smager af det den er: fersken-the. Man skal altså ikke forvente at få den samme smag, som den isthe man kan købe på flaske, men den smager fint, og hvis man tilsætter lidt sukker el. sødemiddel, så hjælper det på det. For ellers smager den bare af kold the, og det er næppe nok til at stille ens isthe trang. ;-) Man kan selvfølgelig også peppe den lidt op med lidt citronskiver og ferskenstykker, hvis man vil gøre lidt ekstra ud af det.

Dette indlæg blev udgivet i Drikke. Bogmærk permalinket.

2 svar til “HJEMMELAVET” ISTHE

  1. Pernille siger:

    Nejjj! Mums! Det bringer minder tilbage :)

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

