BACK IN SHAPE – REMA 1000 INDKØB

Den eneste fordel ved dette møgvejr er, at det giver ekstra tid til at genfinde bikiniformen. Så den tid har jeg tænkt mig at udnytte ved at anskaffe mig en opdateret version af den gode gamle hulahop-ring.

Jeg husker hulahop-ringe, som nogle tynde plasticringe, som vejede det samme, som en Zapp-is. Det gør denne ikke! Den indeholder metalsand, som får den til at veje 1200 g, hvilket gør det langt sværere at holde ringen oppe. Derudover giver den også et lille slag når man bruger den, men jeg forventer at det alt sammen er en vanesag, som forsvinder når man har vænnet sig til den. Desuden står der i brugsanvisningen, at det er normalt at blive øm og få blå mærker i starten – hvem sagde at motion skulle være behageligt? ;-)

Ringen skulle efter sigende træne både taljen, hofterne, maven, ryggen, ballerne og benene, så det lyder jo meget lovende. Den er på tilbud i Rema 1000 i denne uge til 99 kr., og man kan sågar også få nogle ringe til armene, hvis man skulle være til den slags :-)

I dag vil jeg forsøge mig ud i kunsten med latte art – igen. Jeg prøvede nemlig at lave et hjerte i min café latte i går, men noget gik galt, så nu prøver vi igen i dag. Jeg regner med at lave et indlæg om det en af dagene, så stay tuned :-)

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsting. Bogmærk permalinket.

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

