DIY: BUTTONS UP

I min evige søgen efter vægudsmykning, fandt jeg disse fine billeder inde på den amerikanske hjemmeside Hello Geronimo, som sælger dem til priser mellem $ 170-250. Det synes jeg er lidt pebret for noget man kan lave selv, og som ikke kræver mere end nogle knapper/badges, lim og en ramme hvor glasset er fjernet. Laver man det selv burde det ikke koste mere end 200-300 kr. inkl. ramme, og så er det jo lidt mere overskueligt for en fattigrøv som mig. ;-)

Jeg er ihvertfald blevet hooked på at lave det med elgen, men jeg kunne også godt finde på at lave et billede med et bogstav. Det kan godt være at det bare mig der er optimistisk, men jeg har en teori om at det ikke tager så lang tid at lave, når først man har alle materialerne.

Hvis du ikke ligger inde med en masse knapper, kan jeg anbefale at man søger på ebay.com, men man skal selvfølgelig være obs på, om de sender til Danmark. Men her kan man fx. købe en pose med 80 plasticknapper i forskellige farver til 3 dollars inkl. fragt. Ellers er der også The Button Company, som har farvekoordinerede poser med blandede knapper til ca. £ 7-21 afhængigt af posens størrelse. Men kontakt evt. butikken for at være sikker på, at de sender til Danmark, selvom det ikke burde være et problem. :-)

Dette indlæg blev udgivet i Bolig. Bogmærk permalinket.

2 svar til DIY: BUTTONS UP

  1. Maria Elise siger:

    Wauw, DET er en g o d idé! Det skal jeg helt sikkert rode med. Tak for inspiration!!

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

