BLACK OR WHITE

Nogle gange er tingene bare sort eller hvidt. Sådan er det også når det kommer til mine køkkendrømme. Lige nu bor jeg i en lejet lejlighed, så der er lange udsigter til et nyt køkken, men når dagen kommer hvor jeg får mit eget hus, så er her nogle bud på, hvordan køkkenet kunne se ud. Jeg drømmer nemlig om en gammel muremestervilla/patriciervilla, og der synes jeg det er mest passende med nogle mere rustikke/romantiske køkkener fremfor noget strømlinet og high tech.

Det er lidt dristigt at vælge et sort køkken, men har man det rette rum med en masse lysindfald, ja så kan det altså se ret lækkert ud. Jeg er også vild med de hængende kobbergryder, men dem jeg har fået øje på fra Mauviel koster spidsen af en jetjager, så det bliver nok ikke foreløbig, at de kommer op at hænge i mit køkken. Køkkenet nede i højre hjørne er kendt fra en film med Jude Law, kan du genkende det? :-)

Men svigter modet, så er disse hvide køkkener heller ikke noget dårligt bud.


Dette indlæg blev udgivet i Ønsketing, Bolig. Bogmærk permalinket.

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

