PLETSKUD!

Dette var synet der mødte mig, da jeg var ud for at se til mine små persilleskud. En måge havde valgt at besudle min persille, som langt om længe var ved at komme frem! Jeg har ikke tidligere forstået, hvorfor mange mennesker afskyr måger, men pludselig har jeg fået øjnene op for, hvorfor måger kan være så skide irriterende – bogstaveligt talt. Men mandagen kan da kun blive bedre herfra :-)

Nu vil jeg ned og donere blod, og bagefter fylde mig med sukkerholdige sager. Af helbredsmæssige årsager naturligvis ;-) Må jeres mandag blive god og mågeklatfri.

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsting. Bogmærk permalinket.

2 svar til PLETSKUD!

  1. Ej, hvor er det skide ærgeligt! Puha, men bortset fra klatterne, er de rigtig fine dine krydderurter. Håber du fik sukkersager nok til at stabiliseres kroppen igen:-) og håber din mandag blev bedre end starten på dagen.

  2. Mange tak. Mandagen blev heldigvis meget bedre, og der blev indtaget sukker i rigelige mængder :-) Du må have en skøn Grundlovsdag!

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

