BLÅ KØKKENDRØMME

I England har man efter sigende forsøgt sig med at male væggene blå, i de værelser patienterne ankommer til inden de skal opereres. Årsagen var at farven skulle virke så afslappende, at den beroligende indsprøjtning patienterne fik inden operation ofte kunne undgås. Når kartoflerne koger over, minuturet bipper fordi stegen skal ud af ovnen, telefonen ringer og bearnaisesaucen pludselig begynder at koge, ja så kunne jeg godt bruge den beroligende effekt. Jeg har derfor fundet nogle skønne blå køkkenting, der gerne må flytte ind i mit køkken. Specielt den nye serie fra Le Creuset i farven Coastal blue er jeg helt vild med!

Links til de fine ting finder I lige her:

Dåser, Le Creuset skål, kande og gryde, Mano krukke, kop og mælkekande, Ib Laursen brødkasse, Omaggio skål, Menu kværnsæt og termokande fra Eva Solo.

Dette indlæg blev udgivet i Ønsketing, Bolig. Bogmærk permalinket.

2 svar til BLÅ KØKKENDRØMME

  1. Hvor er du underholdende, go skrivestil! Du har fuldstændig ret. Jamen så er det da derfor jeg render forvildet og opkogt/ ophængt og på grænsen til sindssyge, rundt i køkkenet, jeg har jo ingen BLÅ ting i køkkenet. Jo en lille bitte krenitskål, men det er bare ikke nok til at opretholde nogen form for harmoni :-)

  2. Ja, det må være forklaringen på, hvorfor vi til tider stresser rundt i køkkenet ;) Endnu en god grund til at shoppe nyt køkkengrej! :)

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

