EN KNÆKKET KOBLING

Nogle gange er det skuffende når producenter profilerer sig på god kvalitet, og der så er mangler på den mest simple, men afgørende del. Dette er tilfældet med min KitchenAid blender, hvor gummikoblingen efter 2 år er knækket. Jeg har googlet dette fænomen, og det ser ud til at det er et udbredt problem. Heldigvis kan man købe en ny kobling på Ebay til kr. 56 inkl. forsendelse, så det er ikke nogen stor investering. Men lad os håbe at KitchenAid tager sig sammen, og finder en smartere løsning, for vi vil jo nødigt undvære deres fine design. :)

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsting. Bogmærk permalinket.

4 svar til EN KNÆKKET KOBLING

  1. Tænkte lige, det var da jeg sjov bil du kører i, med dén kobling. Neeeej, det skete bare ikke, græder med dig. Puha må hellere lige klappe KA’en inden sengetid så den tér sig ordentligt. Nå, men når du skulle være, var det da heldigt, at det kan fikses billigt. Ha en rigtig god weekend trod mekanik problemer.

  2. Haha, ja det er altså også et sjovt navn til sådan en blender del. Men hellere en knækket kobling på blenderen end på bilen :) Også rigtig god weekend til dig!

  3. Kirsten siger:

    Hej. Har netop set disse indlæg, fordi jeg var på nettet for at se, om der er andre, der har samme problem, som mig. Jeg købte en kitchenaid blender i juni 2009. Den er nu nede for 4. gang pga. denne kobling. Første gang var den 3/4 år. Da blev den sendt ind til producenten. 2. gang var ½ år senere, hvor koblingen blev skiftet i forretningen. 3. gang var d. 17/10-10 og nu altså 4. gang. Skal siges, at vi bruger vores blender hver dag til smoothies, men det skulle den jo også gerne kunne holde til – til den pris. Vi troede jo, vi havde købt en kraftig maskine. Jeg skal nu ned og hente maskinen og ekspedienten har forberedt mig på, at de nok ikke kan blive ved med at skifte koblingen gratis. Mener dog, at koblingen får ny frist, hver gang den bliver skiftet. Har dog allermest lyst til at få en anden maskine, for så fantastisk synes jeg heller ikke den er. :-(

    • Ja, det er da super ærgeligt med den blender. Min er over 2 år gammel, så jeg troede egentlig at garantien på de mindre dele var udløbet. Men siden jeg har skiftet koblingen har jeg ikke oplevet nogen problemer. Jeg er dog meget opmærksom på at tørre blenderen grundigt i bunden, da jeg havde en ide om, at den oprindelige kobling var blevet mørnet pga. fugt.
      Håber at de får sat en ordentlig kobling på denne gang. :)

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

