EN SUND START

Dagens morgenmad

Det er ingen hemmelighed at jeg elsker slik, is og kager. Men på det seneste har jeg næsten fået en sukkerafhængighed, hvor jeg på bestemte tidspunkter af døgnet skal have noget sødt. Det vil jeg lave om på, så i denne uge har jeg levet uden føromtalte sager. Til gengæld har jeg udnyttet sæsonen, og spist frisk frugt og sprøde grøntsager, hvilket slet ikke er noget ringe bytte. Jeg ved godt, at frugt også indeholder sukker, men til gengæld indeholder det også fibre og vitaminer, så det er trods alt sundere end at spise en pose vingummibamser. :-)

Og, så skal der lige lyde en stor tak til den der fandt på kernefri vandmelon – det er sgu genialt! Nu mangler vi bare kiwier uden hår, som ikke fælder ud over det hele.

Dette indlæg blev udgivet i Morgenmad. Bogmærk permalinket.

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

