SKOVTUR PÅ BUDGET

Er der noget hyggeligere end en skovtur i smukke omgivelser? Jeg glæder mig ihvertfald til at vejret bliver bedre, så jeg kan samle dem jeg holder af til en skovtur i det grønne. Indtil da må jeg nøjes med at kigge på fine ting, der kan komme med på skovtur. Da jeg er studerende må den slags ikke koste en formue, så alle tingene på billedet er faktisk fra Ikea, undtagen køletasken som er fra H&M Home. Nu mangler jeg bare at finde ud af, hvad  jeg skal medbringe af mad og drikke på min skovtur. Nogen forslag? :-)

Priserne på ovenstående får I lige her:

  • Plaid: kr. 149
  • Engangstallerkener: kr. 15 for 10 stk.
  • Vandkaraffel: kr. 10
  • Servietter: kr. 15 for 30 stk.
  • Engangskrus: kr. 10 for 8 stk.
  • Køletaske: kr. 129
  • Bestik: kr. 89 for 24 dele
  • Plastposer med genluk: kr. 20 for 50 stk.
  • Lanterne: kr. 69


Dette indlæg blev udgivet i Ønsketing. Bogmærk permalinket.

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

