HJEMBRAGT FRA ZOO

Da jeg var i Zoologisk Have forleden måtte jeg have nogle af deres tegnede postkort med hjem. Jeg overvejer nemlig at lave en fotocollage, og tænkte at nogle af billederne kunne være flotte at inddrage. Jeg har allerede sat et par stykker i ramme, og synes selv at det ser rigtig fint ud. Derudover er billederne lidt retro, og de har en humoristisk kant, som giver lidt modspil til min ellers ret enkle stil. Man kan også købe billederne som plakater, så hvis du kommer forbi Zoologisk Have i København, så vil jeg anbefale at kigge forbi souvenirbutikken. Ellers kan du også bestille dem lige her, hvor der er mange fine motiver at vælge imellem. Dog er portoen ret høj, men man kan evt. gå flere sammen når man bestiller :-)

Postkortene er i A5 format, og kostede 15 kr. stykket, og 3 stk. for 30 kr.

Plakaterne måler 60 x 84 cm, og koster 69 kr. stykket, og 4 stk. for 200 kr.

Dette indlæg blev udgivet i Bolig. Bogmærk permalinket.

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

