SEPHORA ER LANDET!

Som mange sikkert allerede har hørt, er den franske skønhedskæde “Sephora” ankommet til Illum i København, og der er efter sigende flere på vej! :-)

Sephora havde skrevet på deres facebook fanside, at man skulle komme ind til Storkespringvandet i dag kl. 12, da der ville ske noget “stort og underholdende”. Det viste sig at være en såkaldt flash mob, hvor der pludselig blev spillet høj musik og nogle piger begyndte at danse. Lidt af en skuffelse, men til gengæld fik jeg udleveret et værdibevis på en valgfri lip balm, neglelak eller parfume, alle i miniudgaver. Jeg valgte neglelakken i lyserød, som så sådan ud:

Neglelakken er ret neonpink, hvilket kræver lidt tilvænning. Jeg har lagt to lag, og det synes jeg virker dækkende. Børste er ret kort og bred, hvilket gør den lidt svær at styre. Men hey, lakken er gratis! Hvis du kommer forbi Illum i København, så bliv fan af Sephora på Facebook, hvor man så får en af de der QR-koder med et link, som man skal vise i butikken for at få en gratis velkomstgave. Tilbuddet gælder vist indtil d. 21 maj (er ikke 100% sikker på datoen, men det er noget i den stil, så skynd dig!)…

Jeg fik desuden købt en conditioner og hårkur fra Lee Stafford til mit tørre tørre hår. Når jeg har brugt dem i nogle uger, skal jeg nok komme med en lille anmeldelse. :-)

Dette indlæg blev udgivet i Skønhed. Bogmærk permalinket.

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

